Välkommen till årsmöte för Sveriges Motorcyklister 2024

Vi är glada att inbjuda alla medlemmar i Sveriges Motorcyklister till vårt årsmöte som äger rum på Arlanda XPO den 20 april, med start kl. 15.30.

Från lördag kl 13.00 erbjuder vi en rad intressanta seminarier som täcker olika aspekter av motorcykellivet. Dessa sessioner är utformade för att ge  kunskap och insikter, samt möjlighet till diskussion och nätverkande. Vi kommer att ha seminarier och möten fram till söndag lunch.

Du kan sedan anmäla dig till föreläsningarna här!

Sista anmälan för att delta på middagen är den 21 mars 2024. Till dig som har anmält dig till årsmötet kommer vi att skicka ut ett formulär där du kan välja vilka seminarier som passar dig bäst. På så vis kan du i lugn och ro välja vad du är mest intresserad av och vi som arrangerar kan planera fördelning av lokaler.

Du ordnar själv ditt boende, men vi kan tipsa om Arlanda XPO där årsmötet men även vår storkurshelg för distriktsstyrelser genomförs.

Efter årsmötet välkomnar vi dig till vår traditionella årsmötesmiddag. För 500 kr ingår 3-rättersmiddag på lördag och då bjuder vi på fika och lunch på söndag. Du betalar med Swish på plats. Du anmäler dig genom nedanstående formulär.

Vi ser fram emot din närvaro och ditt engagemang. Tillsammans kan vi fortsätta att utveckla och stärka gemenskapen bland Sveriges motorcyklister.

Oavsett om du deltar på seminarier, övernattar eller deltar på middagen är du välkommen på eftermiddagsfika kl 15.00 och sedan börjar mötet kl 15.30. Glöm inte att ta med körkort för avcheckningen av röstlängden på årsmötet. Vi hälsar alla medlemmar välkomna!

Sista anmälan för att delta på middagen är den 21 mars 2024.

Anmälan till årsmötet 2024

Om du redan är anmäld genom ditt distrikt till Storkurshelgen behöver du inte anmäla dig.

Sista datum för beställning av mat var den 21/3

Övernattning

Övernattning ingår inte. Du ordnar själv ditt boende, men vi kan tipsa om Arlanda XPO där årsmötet, men även vår storkurshelg för distriktsstyrelser genomförs.

Årsmötesluntan 2024: möteshandlingar inför årsmötet 2024 på Arlanda XPO.