ÅRSMÖTE 2021

I år hålls årsmötet digitalt, via Teams. Det är tråkigt att inte kunna träffas som vi brukar, men vi måsta alla ta vårt ansvar och göra det bästa av situationen just nu. Om några månader är situationen kanske annorlunda, men för att vi inte ska riskera att skjuta upp årsmötet flera gånger har vi beslutat hålla mötet digitalt. Det blir lite annorlunda förstås, men om vi hjälps åt ska det nog bli nästan lika trevligt som vanligt.

För att delta, och kunna rösta, på mötet behöver du vara medlem i distriktet Södermanland och för att kunna anmäla dig behöver du vara inloggad med ditt medlemsnummer. Senast den 13 februari ska du ha anmält dig för att kunna delta på mötet. Detta för att vi ska ha möjlighet att förbereda röstlängd och kontrollera medlemskap. Du behöver också en dator eller mobiltelefon med internet för att kunna delta i mötet.

Efter att du anmält dig kommer du att få en länk till mötet, var noga med att ange rätt mailadress vid anmälan. Det är enkelt att delta, du behöver inte ha någon särskild kunskap, men det är bra om du hunnit bekanta dig lite med Teams innan mötet - vi har ingen möjlighet att hantera tekniska frågor under själva årsmötet.

Här finner du alla årsmöteshandlingar avseende verksamhetsåret 2020. Om du har frågor eller saknar något inför årsmötet, tveka inte att kontakta styrelsen!

Och du, glöm inte att boka dig!

Klicka här för att boka/anmäla dig till årsmötet.

"Årsmötesluntan"